Ostatnimi czasy nastąpił ogromny rozwój marketingu internetowego w postaci marketingu w Social Mediach czy rozwoju kampanii reklamowych, jednak jedno pozostało niezmienne – strona internetowa firmy dalej stanowi jej najlepszą wizytówkę, dlatego powinna być dobrze wykonana i jak najlepiej wypozycjonowana dla wyszukiwarek internetowych.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Jeśli prowadzisz nawet lokalną firmę i po wpisaniu „Fryzjer Białowieża” Twoja strona internetowa nie wyświetli się na pierwszej stronie wyszukiwarki, to prawdopodobnie sporo klientów pójdzie do konkurencji, tylko dlatego, że mają lepiej wypozycjonowaną stronę internetową. Wiele osób zamyka się na marketing w Social Mediach, który według nich daje im sporo więcej możliwości, jednak nadal jest sporo klientów, którzy w wyszukiwarce internetowej szukają usług i towarów. Dodatkowo nawet jeśli świetnie reklamujesz się w Social Mediach to klienci chcieliby zobaczyć Twoją wizytówkę, jaką jest strona internetowa firmy.
Można również umieścić tam elektroniczny kalendarz z zapisami, którego prowadzenie jest w dzisiejszych czasach bardzo tanie a ułatwia zarządzanie czasem. Można udostępnić na stronie galerię efektów swoich usług.
Pomimo, że spora część Internetu przeniosła się do Social Mediów i można mieć na Facebooku fanpage firmowy, to nie ma tam tylu możliwości ile oferuje posiadanie własnej witryny internetowej. To właśnie dlatego różne rodzaje marketingu internetowego trzeba ze sobą łączyć, a posiadanie własnej strony internetowej nadal jest kluczowe w prowadzeniu działalności.