Każdy, kto zaczyna prowadzenie swojego biznesu online powinien zadbać o widoczność i przejrzystość strony, która zapewni stałą sprzedaż, a także zainteresowanie i sympatię klientów dla marki.
Co zrobić, by strona osiągała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google? Podpowiadamy.
Osiągaj wysokie wyniki dzięki kilku prostym krokom
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych to z angielskiego SEO (Search Engine Optimization). Ma ona kluczowe znaczenie dla widoczności witryny. Najprostszym sposobem na poprawę pozycjonowania jest używanie słów kluczowych.
Są to całe frazy lub pojedyncze słowa, najczęściej wpisywane przez użytkowników do przeglądarki. Ich częste pojawianie się w naszej witrynie, sprawi, że Google uzna, że nasza strona najlepiej odpowiada potrzebie potencjalnego klienta i pokaże ją wyżej. Słowa kluczowe mogą pojawiać się we wpisach blogowych, opisach produktów czy kategorii. Jak ustalić, które frazy użytkownicy wpisują najczęściej? Można skorzystać z płatnych narzędzi, które są dokładne i użyteczne, ale nie jest to konieczne. Wystarczy zasugerować się tym co przy wpisywaniu fraz podpowiada sam Google.
W portalu polecisz.pl znajdziesz interesujący wpis o tym kiedy można oczekiwać zwrotu z inwestycji w pozycjonowanie?
Co daje pozycjonowanie?
Lepsza widoczność strony internetowej buduje rozpoznawalność i zaufanie klientów. Większość osób kupuje potrzebne produkty z maksymalnie kilku pierwszych linków, proponowanych przez Google, dlatego dobre pozycjonowanie to też lepsza sprzedaż, a co za tym idzie ciągły rozwój i powiększanie marki.
Warto więc zainwestować w optymalizację, która przyniesie realne efekty i pomoże dotrzeć do większej liczby klientów. Zadowalająca sprzedaż to bowiem nie jedynie reklama zewnętrzna – w dobie współczesnych technologii należy wykorzystywać różnorodne działania, oferowane przez sieć internetową.